آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی در اصفهان، استان اصفهان و شهرهای استان اصفهان

آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی در اصفهان، استان اصفهان و شهرهای استان اصفهان در این وبلاگ مورد بررسی قرار می گیرد. وب سایتهای درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان اصفهان در این وبلاگ معرفی می شوند.

آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی در اصفهان، استان اصفهان و شهرهای استان اصفهان

آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی در اصفهان، استان اصفهان و شهرهای استان اصفهان در این وبلاگ مورد بررسی قرار می گیرد. وب سایتهای درج آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان اصفهان در این وبلاگ معرفی می شوند.

سایت آگهی رایگان عالی اصفهان

در جستجوی سایت عالی ثبت آگهی اصفهان هستید: سودایران

یک سایت تبلیغات رایگان پربازدید برای افزایش درآمدتان می خواهید: سودایران

در هر جای اصفهان می خواهید خودرو و خانه بفروشید: سودایران

سایت ثبت آگهی بهینه از نظر گوگل می خواهید: سودایران

برای درج تبلیغ در سایت سودایران بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

سایت تبلیغات رایگان در اینترنت

برترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی اصفهان و کل کشور

وب سایت ایران مدرس برترین سایت درج آگهی تدریس خصوصی اصفهان و کل کشور است. این وب سایت ویژگیهایی دارد که آن را از تمامی وب سایتهای درج آگهی تدریس و آموزش متمایز می کند. از ویژگیهای برتر ایران مدرس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- وب سایت ایران مدرس تا شهریور 94 حدود 10500 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد. این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین وب سایتهای تدریس را دارد.

2- وب سایت ایران مدرس از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل و یاهو کاملا بهینه است. با جستجوی هر عبارت شامل تدریس خصوصی در گوگل وب سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجو خواهید یافت.

3- وب سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. با درج آگهی رایگان تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در بین آگهی های غیر مرتبط گم نخواهد شد.

4-این وب سایت بیشترین بازدید را در بین سایتهای تدریس خصوصی دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام عادی سال حدود 10000 بازدید در روز و در ایام امتحانات بین 15000 تا 20000 بازدید است.

5- در وب سایت ایران مدرس هزاران جزوه و نمونه سوال امتحانی برای دانلود قرار دارد. در کنار مطالب دانلودی آگهی تدریس مدرسین هم نمایش داده خواهد شد و بنابراین بازدهی آگهی تدریس و شانس جذب شاگرد مدرسین افزایش می یابد.

6- علاوه بر تدریس خصوصی و مطالب دانلودی، در ایران مدرس مقالات آموزشی، تست های کنکور، کتابهای درسی و غیر درسی، خلاصه جزوات، معرفی رشته های تحصیلی و دانشگاهها و ... قرار داده شده است. این امر باعث شده که وب سایت ایران مدرس به یک محیط کاملا آموزشی تبدیل شده و در چنین محیطی درج آگهی تدریس برای مدرسین بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت.

7- تعداد زیادی از مدرسینی که آگهی ویژه در ایران مدرس ثبت نموده اند، آگهی تدریس خود را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده تاثیر گذاری و بازدهی درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

8- در وب سایت ایران مدرس امکان ثبت جزوه و کتاب برای مدرسین هم وجود دارد. مدرسین با ثبت جزوه یا خلاصه جزوات در ایران مدرس می توانند روند تدریس خود را تشریح کرده و به این شکل نیز جذب شاگرد بیشتری داشته باشند.

9- در بخش کنکور ایران مدرس مدرسینی که آگهی ویژه ثبت نموده اند نشان داده خواهند شد. بنابراین با درج آگهی در این سایت، در زمینه تدریس دروس کنکوری نیز می توانید فعالیت داشته باشید.

10- ثبت آگهی تدریس خصوصی در وب سایت ایران مدرس راحت و رایگان است و تنها در صورت تمایل برای قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه مبلغ مناسبی را به صورت ماهانه پرداخت می کنید.

با توجه به موارد ذکر شده واضح است که سایت ایران مدرس مناسبترین گزینه برای درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی است. برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. برای مطالعه در زمینه "نحوه درج آگهی تدریس خصوصی پربازده" بر روی لینک زیر کلیک کنید.


اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟





منبع: ایران مدرس



آیا برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس کافی است؟

برای جذب شاگرد تنها درج آگهی تدریس کافی نیست. باید بر روی آگهی خود کار کنید. عکس آگهی را می توانید هر از چندگاهی تغییر دهید تا ببینید که آیا در بازخورد گرفتن برای شما تاثیری دارد یا نه.

هر از چند گاهی محتوی آگهی را کاملتر کنید. از دانشجویانتان نظر سنجی کنید و به آگهی اضافه کنید. وب سایت ایران مدرس برای بحث تدریس خصوصی بهینه است. اگر آگهی خوبی ثبت کنید حتما به جایی خواهد رسید که دیگر به علت مشغله زیاد تدریس، نمی توانید شاگرد اضافه تری بگیرید و تماسها را رد می کنید. دقت کنید که اگر خوب تدریس کنید، علاوه بر شاگردهای جدید، شاگردهای ترم های قبل هم دوباره به سراغ شما می آیند و درآمد شما مرتبا بیشتر می شود. پس خوب تدریس کردن را هم تمرین کنید.

سوابق کاری خود را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. هر چه طولانی تر، بهتر. اصلا مزیت آگهی اینترنتی به نسبت آگهی روزنامه و ... این است که محدودیتی برای توضیح در مورد توانائی هایتان ندارید. برجسته ترین ویژگیهای خودتان را در چند خط اول بنویسید و مواردی که اهمیت کمتری دارد را در آخر توضیحات آگهی بیاورید. فقط، صداقت را رعایت کنید. اگر دانشگاهی درس خوانده اید که نمی خواهید بنویسید، ننویسید ولی دیگر به جای آن دانشگاه دیگری را ننویسید. این موارد در نهایت مشخص شده و به این ترتیب راه به جایی نخواهید برد.

مقداری بر روی این بحث که تماسها را چگونه جواب می دهید، چه قیمتی به شاگردان می گویید و چگونه حرف می زنید کار کنید. اگر خوب حرف نزنید با شما تماس می گیرند ولی شاگرد نمی توانید جذب کنید. با اعتماد به نفس حرف بزنید. دروسی را تدریس کنید که واقعا بلدید و می توانید؛ تا با اطمینان حرف بزنید.

عنوان آگهی را زیاد تغییر ندهید ولی می توانید به آن دروسی را اضافه یا کم کنید. اگر ویژگی برجسته ای دارید که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند در عنوان بیاورید. عنوان جذاب باعث می شود بر روی آگهی شما کلیک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آگهی تدریس با بازدهی بالا بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

دانلود کتاب آموزش تبلیغ و آگهی اینترنتی اصفهان

دانلود کتاب آموزش تبلیغ و آگهی اینترنتی اصفهان در این بخش ارائه شده و از طریق کلیک بر روی لینکهای زیر قابل دسترسی است. با مطالعه این کتاب، راهکارهای تبلیغات صحیح در اینترنت و چگونگی یک تبلیغ موثر را فرا می گیرید. این کتاب کوچک با توجه به مطالب ارائه شده در سایت تبلیغ رایگان سودایران تهیه شده است. برای درج تبلیغ رایگاندر سودایران، بر روی عبارت سایت آگهی رایگان کلیک نمائید.


سایت درج آگهی رایگان چاپ و تبلیغات اصفهان

چنانچه در جستجوی سایت درج آگهی رایگان چاپ و تبلیغات اصفهان هستید ...

اگر در اصفهان در زمینه خدمات چاپ، لات ، لمینت ، سازه های نمایشگاهی ، غرفه آرایی ، کاتالوگ و ... فعالیت دارید ...

اگر در اصفهان به کار تبلیغات مشغول می باشید و محصولاتی همچون کاتالوگ ، بروشور ، چاپ سی دی ، چاپ ساک دستی ، هدایای تبلیغاتی ، کارت ویزیت، پرینت رنگی ، سلفون حرارتی ارائه می کنید ...

در هر صورت، برای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان در زمینه چاپ و تبلیغات در اصفهان بر روی عبارت تبلیغ رایگان در اینترنت کلیک نموده و آگهی خودتان را در سایت سودایران درج کنید. (در سودایران آگهی خودتان را در زمینه های دیگری همچون املاک، کامپیوتر، استخدام، خودرو، تدریس خصوصی و ... نیز می توانید درج کنید).

درج آگهی در سودایران = افزایش سود کسب و کار شما - درج آگهی در سودایران = افزایش فروش کالا و خدمات شما

سودایران بازدید روزانه بالایی دارد و به بهترین وجه متقاضیان آگهی شما را به سمت آن میل می دهد.

برترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان اصفهان و استان اصفهان

سایت سودایران www.soodiran.com برترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان اصفهان و استان اصفهان یا یکی از برترین سایتهای آگهی و تبلیغات رایگان اصفهان و استان اصفهان است.

این وب سایت بازدید روزانه بالایی دارد و بازدید آن به صورت مداوم در حال افزایش است. برای معرفی کسب و کار، فروش کالا و خدمات، فروش خودرو و آپارتمان و ... تبلیغ خودتان را در سودایران ثبت نمائید.

برای درج تبلیغات در سودایران  بر روی عبارت آگهی و تبلیغ رایگان کلیک نمائید (هر جای اصفهان که ساکن هستید، در صورتیکه در زمینه تدریس دروس دبیرستان همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... قصد ثبت آگهی رایگان دارید، بر روی عبارت تدریس خصوصیکلیک نمائید.)